Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-20 09h46
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
toestel via klantendienst besteld en betaling uitgevoerd op 12 mei 2020.
Tot op heden 10 juni 202 nog steeds niets vernomen van Orange wanneer toestel geleverd wordt. Krijg wel reclame van Orange mbt nieuwe toestellen.
Maar waar is mijn toestel????
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@L-S_tribe beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.
@L-S_tribe beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.
@L-S_tribe wat ik lees is het inderdaad een heel iets en dat omdat er een gsm kapot is gegaan. Je hebt dan ook nog netjes gewacht tot de shops terug open zouden gaan. Maar dat je dan naar de Media Markt ben mogen komen is natuurlijk al positief maar dat je dan daar geen deftige hulp krijgt vindt ik weer niet kunnen. Had daar wel ergens een melding van gemaakt want je rijd er toch 30 KM voor en dat is ook niet niks. Het is ook niet zo dat je er niet niks aan gedaan hebt. Dat er nieuwe computer programma is dat wist ik heb dat toevallig vernomen maar ja dat wil niks zeggen he een klant vraagt hulp dus verwacht dan ook dat er geholpen wordt.
P.S.: die reclame van een nieuwe smartphone krijg ik ook ( vermoed iedereen ). Maar daar ben je dan niet veel mee op zo een moment.
Bedankt Patrick voor je begrijpend antwoord.
In de Mediamarkt Schoten heb ik wel gezegd dat ik zojuist 30 km had gereden en dat er mij diezelfde morgen, per mail was bevestigd dat ik geholpen kon worden. Nu ja, je kan kwaad worden op die man maar de wereld is al zo agressief hé. Mijn echtgenote en ik hebben dan maar besloten de zaak te laten rusten en naar huis te rijden en een toestel via de klantendienst te bestellen. Gelukkig is mijn smartphone ok zodat wij onze kinderen en kleinkinderen via een videochat hebben kunnen spreken en zien tijdens de lockdown.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |