Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-21 11h02
Antwoorden: 3 antwoorden
Goeiemorgen,
Ik heb een samsung galaxy s7 smartphone, waarvan het scherm afgelopen maanden zeer vervelend doet. Ofwel flikkert dit continu, ofwel was er een kleine zwarte band beneden aan het scherm. Afgelopen week is mijn scherm voor 80 procent zwart en kon ik mijn gsm niet gebruiken. Zeer sporadisch was dit plots weg en was mijn gsm weer even tz gebruiken. Gisteren werkte het scherm weer nadat mijn smartphone in de zon in mijn auto lag. Vandaag geëxperimenteerd met hem op de verwarming te leggen en na 5 minuten weer een tijdelijk bruikbaar scherm. Keer op keer.
Toevallig iemand enig idee wat hierin meespeelt en hoe ik het mechanisme kan begrijpen?
Dank
Koen
@Fogarasi Als die nog in garantie is zou ik die laten herstellen
Zal waarschijnlijk met contact te maken hebben van een connector of zo. Warmte doet uitzetten
Dankjewel voor de feedback. Klinkt ergens heel begrijpelijk De garantie is verlopen, maar ik ga toch eens horen misschien wat de kosten zouden zijn.
Groetjes
Met wat geluk opendoen, connectors goed aansluiten en dichtdoen. Success
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |