annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Seniorentelefoons

Topic gestart op: 02-07-20 11h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Joach
Veteraan verkenner

Seniorentelefoons

OPGELOST

Aanbod voor GSM's voor senioren (met grote/kleine) met toetsen is bij Orange beperkt. 

Is dit aanbod niet uit te breiden? Kan me goed voorstellen dat senioren die graag mobiel willen bellen uit een ruimer gamma kunnen kiezen.

Heb recent nog de Nokia 2720 Flip in een Orange shop gehaald voor mijn 87 jarige moeder en vind dit een prima toestel. 

Besef ook dat dit gamma steeds beperkter wordt.

Fijne dag iedereen 

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Joach het ligt er ook een beetje aan waar je gaat kijken , online of in de shop zelf. Online is er ook een beperktere keuze dan in de shop. 

Natuurlijk zou het prettig zijn om ook de senioren telefoons wat uitgebreider te zien maar denk zelf niet dat het ook echt een keus is van Orange om dit te willen doen. Denk dat ze zich ook wat meer richten op de jongeren generatie. Vergeet ook niet dat Orange ook maar bepaalde merken heeft waar ze mee samen werken, een contract hebben. En het is ook natuurlijk aan die merken of ze die toestellen uitbrengen of niet. 

Ik denk zelf dat Coolbleu of een Medimarkt geschikter gaan zijn om dat soort nog terug te vinden en dat de providers zich steeds meer en meer op de smartphones gaan richten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Joach ,

Ik denk dat het eerder beter zou zijn om meer te focussen op opleiding voor senioren rond smartphone gebruik. Het niet kunnen werken met computer/tablet/smartphone zal het analfabetisme van onze tijd zijn vrees ik persoonlijk. 

En er moeten enorm veel inspanningen gedaan worden om iedereen mee te krijgen. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

Interessant, dit topic, maar het heeft mij ook aan het denken gezet over een andere categorie mensen: de blinden.

Hoeveel foons zijn er waar je mee overweg kan zonder instructies of menu's op een scherm te moeten kunnen zien?

Voer voor een andere thread uiteraard, we gaan hier niet vervuilen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Joach het ligt er ook een beetje aan waar je gaat kijken , online of in de shop zelf. Online is er ook een beperktere keuze dan in de shop. 

Natuurlijk zou het prettig zijn om ook de senioren telefoons wat uitgebreider te zien maar denk zelf niet dat het ook echt een keus is van Orange om dit te willen doen. Denk dat ze zich ook wat meer richten op de jongeren generatie. Vergeet ook niet dat Orange ook maar bepaalde merken heeft waar ze mee samen werken, een contract hebben. En het is ook natuurlijk aan die merken of ze die toestellen uitbrengen of niet. 

Ik denk zelf dat Coolbleu of een Medimarkt geschikter gaan zijn om dat soort nog terug te vinden en dat de providers zich steeds meer en meer op de smartphones gaan richten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Joach
Veteraan verkenner

@patrick2 Mediamarkt en Coolblue hebben inderdaad meer keuze, zelfs Bol.com heeft dit aanbod. Voor Bol.com ben wat voorzichtiger in kader van aansluiting op netwerk. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Joach  heel goed gezien van je 🙂

Want die bieden een gsm aan en zeggen dan simlockvrij maar achteraf gezien zijn die simlock vrij voor Nederland ja maar niet voor Belgie. Heb er zo nog al aan de telefoon gehad die zeiden ik heb dat gekocht maar het werkt niet jullie zijn een flut provider. Maar als je dan verder ging zoeken en kijken ja dan kwam de aap uit de mouw. Dus dat is een goede en terechte opmerking. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen