Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 11h56
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste leden
Ik heb een tarief wijziging gedaan
Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@gregorygvl vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.
8 juni smartphone besteld en 1euro betaald blijkbaar is het moeilijk want op 29 juni geld terug gekregen vele berichten gestuurd en gebeld op 2 juli terug 1 besteld en betaald en blijkbaar weer moeilijk en heb er al 2 zo gehad maar niets dan problemen hoelang moet ik nog wachten dan want ik word van kastje naar de muur gestuurd mijn geduld geraakt op
Hopend op een duidelijk antwoord
Mvg holemans Ludo
@Ludo2 door de corona tijden zijn er heel veel bestellingen online gedaan , door dat de shops gesloten waren. Hierdoor is er een achterstand gekomen op de vele bestellingen , daarbij komt ook nog eens de post die door de corona tijden maar op halve kracht werkte. Nu zal Orange er alles aan doen deze achterstand weg te werken en is er ondertussen ook een andere koeriersdienst die nu de pakjes bezorgd.
Als je nu dus online besteld heb je dus ook nog eens kans dat je achteraan in de rij komt te staan omdat natuurlijk de eerste die besteld hebben geleverd krijgen. Beste wat je had kunnen doen is naar een shop gaan en daar eentje bestellen en direct meenemen ( als er voorraad is ). Voor nu zal je dus moeten wachten op je levering en hoe lang het duurt weten wij ook niet.
Dat is het probleem niet er is iets anders weet ook niet juist wat en ik heb geen openstaande rekeningen
Hebben vorige gebeld gingen vrijdag terug bellen wacht al 1week op telefoon
@Ludo2 ah het gaat er over dat je geen kan bestellen?
Ben je al langer dan drie maanden klant ? en heb je ook niet een ander toestel op je nummer staan wat je nog hebt ?