annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim geblokkeerd + puk niet aanvaard

Topic gestart op: 16-03-23 11h34

Antwoorden: 1 antwoord

Thomas17
Rekruut scout

Sim geblokkeerd + puk niet aanvaard

Mijn sim-kaart is geblokkeerd en die pukcode die ik terugvind in mijn klantenzone is ook reeds 6x geweigerd. 

Ik ben momenteel in het buitenland dus ik kan momenteel niet bellen.

Hoe krijg ik dit opgelost ?

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Anonymous
Niet van toepassing

  1. Meld je aan op je klantenzone en ga naar Mijn toestellen.
  2. Klik op Mijn simkaart deblokkeren.
  3. Je ziet nu je pukcode.

Geef 3 keer een foute pincode in, gevolgd door je pukcode. Je kan nu een nieuwe pincode kiezen. Let op: na 10 foute pukcodes blokkeren we je simkaart en moet je een nieuwe simkaart aanvragen.

Heb je nog geen toegang tot de klantenzone? Vind je pukcode terug door te bellen naar 5000 opties 4 en 1. Indien je niet kan bellen, kan je Orange ook contacteren via Facebook Messenger.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen