annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart afleveren loopt fout

Topic gestart op: 12-10-18 15h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Jelleg
Aspirant verkenner

Simkaart afleveren loopt fout

Dag tribe

 

Korte situatie schets:

 

Binnenkort verhuis ik van locatie A naar locatie B. Ik krijg de sleutels van locatie B op 22 oktober. 

Ik had gisteren telefonisch contact en sloot aan internet + tv + mobiel gsm abonnement af bij Orange. De technieker komt langs op 23 oktober. Ook koos ik voor een nummeroverdracht van mijn huidige provider (base) naar Orange. Alles verliep vlot en de nieuwe simkaart ging toegestuurd worden. Ik melde nog dat ik niet aanwezig kon zijn op locatie B om de simkaart in ontvangst te nemen aangezien ik (zoals iedereen) overdag werk. 'Geen probleem' werd er mij toen gezegd. En een belangrijk punt er werd mij ook gezegd dat de simkaart geactiveerd dient te worden ALVORENS de technieker ook maar uberhaupt langskomt.

Vandaag ontvang ik een mail (van Bpost) dat de simkaart terug naar Orange werd opgestuurd doordat ik niet aanwezig was voor ontvangst.

Ik bel naar de klantendienst van Orange om uit te leggen dat ik (1) voor 22 oktober nooit aanwezig zal zijn op het nieuwe adres (aangezien ik de sleutel niet heb) en (2) dat ik overdag nooit aanwezig kan zijn op locatie A of B aangezien ik werk.

 

Ik vroeg hen of het mogelijk was om de simkaart te laten leveren in een Orange-winkel: 'Neen', ik vroeg hen om de simkaart te laten leveren op een ander adres, bv mijn werk: 'Neen'.

 

Hoe hebben jullie dit gedaan? De klantendienst weet geen oplossing maar het zou mij verbazen dat ik de enige ben die dit probleem voorheeft. Iedereen werkt toch overdag?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelleg dan zou ik naar de winkel gaan , natuurlijk wanneer u kan. Dan zou ik vragen daar of ze de hele bestelling annuleren en dan opnieuw een aanvraag doen ter plaatse in de winkel . Dan wordt u ook nieuwe klant maar dan meteen ter plaatse in de winkel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen