Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-18 15h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Dag tribe
Korte situatie schets:
Binnenkort verhuis ik van locatie A naar locatie B. Ik krijg de sleutels van locatie B op 22 oktober.
Ik had gisteren telefonisch contact en sloot aan internet + tv + mobiel gsm abonnement af bij Orange. De technieker komt langs op 23 oktober. Ook koos ik voor een nummeroverdracht van mijn huidige provider (base) naar Orange. Alles verliep vlot en de nieuwe simkaart ging toegestuurd worden. Ik melde nog dat ik niet aanwezig kon zijn op locatie B om de simkaart in ontvangst te nemen aangezien ik (zoals iedereen) overdag werk. 'Geen probleem' werd er mij toen gezegd. En een belangrijk punt er werd mij ook gezegd dat de simkaart geactiveerd dient te worden ALVORENS de technieker ook maar uberhaupt langskomt.
Vandaag ontvang ik een mail (van Bpost) dat de simkaart terug naar Orange werd opgestuurd doordat ik niet aanwezig was voor ontvangst.
Ik bel naar de klantendienst van Orange om uit te leggen dat ik (1) voor 22 oktober nooit aanwezig zal zijn op het nieuwe adres (aangezien ik de sleutel niet heb) en (2) dat ik overdag nooit aanwezig kan zijn op locatie A of B aangezien ik werk.
Ik vroeg hen of het mogelijk was om de simkaart te laten leveren in een Orange-winkel: 'Neen', ik vroeg hen om de simkaart te laten leveren op een ander adres, bv mijn werk: 'Neen'.
Hoe hebben jullie dit gedaan? De klantendienst weet geen oplossing maar het zou mij verbazen dat ik de enige ben die dit probleem voorheeft. Iedereen werkt toch overdag?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
@Jelleg Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
@Jelleg Morgen dus zaterdag naar een Orange winkel gaan en dan de overdracht doen. Dan gaat het probleem opgelost zijn. Wat mij verbaast is dat de post het komt aanbieden aan de deur want ik heb voor mijn partner toen de kaart gewoon in de brievenbus gekregen .
Dag Patrick
Bedankt voor het meedenken.
Het is inderdaad vreemd dat Bpost het niet heeft afgeleverd. (Zie bijlage)
In de winkel konden ze mij niet helpen aangezien ik nog geen klantnummer heb, daarvoor dient de simkaart geactiveerd te worden. Echter konden ze mij geen nieuwe simkaart meegeven aangezien er reeds een simkaart werd verstuurd.
Ik heb ze nog steeds niet in de bus gekregen. Ik contacteer vandaag nogmaals de klantendienst. Het blijft vreemd dat een simkaart niet naar een 'willekeurig' adres kan gestuurd worden, zodat ik het kon laten afleveren op mijn werk bijvoorbeeld.
Dag Patrick
Bedankt voor het meedenken.
Het is inderdaad vreemd dat Bpost het niet heeft afgeleverd. (Zie bijlage)
In de winkel konden ze mij niet helpen aangezien ik nog geen klantnummer heb, daarvoor dient de simkaart geactiveerd te worden. Echter konden ze mij geen nieuwe simkaart meegeven aangezien er reeds een simkaart werd verstuurd.
Ik heb ze nog steeds niet in de bus gekregen. Ik contacteer vandaag nogmaals de klantendienst. Het blijft vreemd dat een simkaart niet naar een 'willekeurig' adres kan gestuurd worden, zodat ik het kon laten afleveren op mijn werk bijvoorbeeld.
Ugh @Jelleg,
Ik vind het heel jammer om dit te lezen, aspirant verkenner.
Ik stuurde wat rookseinen naar de Orange-stam. Je dossier is succesvol afgesloten. 🎉
Ondanks de minder goede start, wens ik je veel Orangeplezier met je àll-in L🧡VE!
Onze eerste leraar is ons eigen hart
🏹 Totems Saluut 🏹
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |