annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte service actie AirPods iPhone SE

Topic gestart op: 11-01-21 12h07

Antwoorden: 3 antwoorden

Valher
Aspirant verkenner

Slechte service actie AirPods iPhone SE


Ik heb de laatste maanden te veel negatieve ervaringen ondervonden met betrekking tot de service. Ik heb mijn Digibox ingeleverd 7/12, ik krijg een mail dat ik deze moet inleveren en krijg een factuur van 200eur. Ik heb 26/11 een iPhone SE besteld dit was een black friday deal. Ik heb 4 keer moeten bellen omdat deze telefoon maar niet geleverd werd. Uiteindelijk heb ik deze ontvangen, dit bijna een maand later dan de besteldatum. Bij het leveren van de iPhone zaten geen AirPods die ik gratis zou krijgen bij deze aankoop. Ik heb meteen gebeld met als antwoordt dat ik gewoon meer geduld moest hebben dat het in orde was dat het aan de drukte van de feestdagen lag. Ondertussen nog steeds niets ontvangen. Vandaag weer gebeld en als antwoordt gekregen dat ik het via de site moest regelen bij afgeronde acties moest aanvragen. Niets te vinden over airpods bij iPhone SE. Nog eens gebeld en dan te horen gekregen dat ik deze eigenlijk had moeten aanvragen (vorige 2 telefoontjes niets over gezegd) en ik nu maar naar Apple moest bellen. Terwijl dit een actie is van Orange was en niet van Apple uit georganiseerd werd. Ik heb heel veel geduld gehad de laatste maanden maar dat geduld is nu echt wel op. Indien deze verschrikkelijke service noet wordt recht gezet en ik niet de oortjes ontvang waar ik recht op heb zal ik niet alleen niet langer klant zijn bij Orange maar zal test aankoop, Twitter en andere media hier uitgebreid van op de hoogte gebracht worden. Het gebrek aan informatie via de klantendienst, foute informatie, het afschepen van klanten enz. Dit zijn allemaal zaken waar ik de laatste maanden mee te maken heb gekregen. Ik hoop bij deze gehoord te worden want wij zijn al jaren klant en deze service is echt niet oké, niemand verdient dit.

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Valher  goedemiddag,

van mij krijg je deze, de mannen hebben je al een antwoordje gegeven.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

@Valher Betreffende je twitter en andere media.

Kan me voor stellen dat dit oplucht als je dat doet - maar het brengt niet veel aarde aan de dijk.

Iedere provider heeft wel van deze.  Je bent er dan  1 meer bij de anderen

Het zal je niks opleveren

Best is dit te proberen regelen via Facebook/Messenger.  Als dit niet lukt kun je naar test aankoop gaan of de ombudsman.  Weet dat eenmaal de stap gezet naar testaankoop of de ombudsman, je geen actie meer kunt verwachten van Orange in dit verband daar alles dan via testaankoop of de ombudsman gaat

Success

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Valher  

Dat er door de Corona tijden veel achterstand is op de bestellingen is op dit moment overal zo. Wij hadden iets besteld thuis en hebben daar ook een maand op gewacht dus iets heel nieuws is dat niet. 

Betreft de actie waar je een cadeau bij krijgt is altijd te vinden op de website van Orange. Er is dan een link waar je alles moet ingeven om in aanmerking te komen voor deze actie. Dus een naam , nummer maar ook je IMEI nummer van het toestel dat deze zeker mee doet in de actie. 

Of de actie vanuit Orange komt dat betwijfel ik meestal doet de fabrikant dit voor de klant. Orange of eender welke provider mag deze actie dan uitzetten maar het is geen verplichting. Daarom worden de acties gelinkt aan je toestel en daarom moet je dat IMEI nummer ingeven en mee doorsturen in die bevestiging. 

Hier zal niemand mee lezen van de klantendienst en gaat het via deze weg niet opgelost worden. Zelf vrees ik er ook voor dat je niet meer kan ingaan op deze actie aangezien die voorbij is. 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/cashback-en-geschenken

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen