Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-22 22h12
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb thuis smartproducten (stekkers, lampen, camera's) van het merk Avidsen. Ook onze luchtzuiveraar van Philips en CO2 meter geven hetzelfde probleem. Ik gebruikte deze op het Telenet netwerk zonder problemen. Na mijn overstap naar Orange krijg ik deze toestellen niet meer geïnstalleerd en geactiveerd in hun bijhorende app. De app van de toestellen kan de toestellen niet vinden wanneer ik ze probeert te koppelen aan het netwerk.
it heb ik allesinds voor je luchtreiniger kunnen terugvinden, weet natuurlijk niet of het voor ieder type hetzelfde gaat zijn.
De wifi-verbinding resetten
Opmerking: Reset de Wi-Fi-verbinding wanneer uw standaardnetwerk is gewijzigd.
Dit zijn de stapjes 3 & 4:
Hopelijk dat dit al werkt... 🙂 anders je eigen handleiding er even erbij pakken, zal wel iets gelijkaardigs zijn...
Bedankt voor je antwoord maar het resetten had ik reeds geprobeerd bij al mijn toestellen. Hopelijk heeft iemand anders nog een suggestie
als je ze ghereset hebt, dan dien je deze opnieuw te verbinden op je wifi netwerk.
Dit verschilt van toestel van toestel. Maar staat dus beschreven in de handleiding.
Op sommige apparaten word er dan een eigen Wifi uitgezonden waarmee je connecteert en ze zo terug verbind, ofwel via een app die via bleutooth oid verbinding probeert te maken.
Maar je dient dan de stappen te volgen in de handleiding alsof het een nieuw apparaat is.
Meestal dien je dan die toestellen eens te resetten zodanig dat je ze op een ander netwerk kan koppelen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |