annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart producten verbinden met internet

Topic gestart op: 13-10-22 22h12

Antwoorden: 8 antwoorden

sandercallebert
Aspirant verkenner

Smart producten verbinden met internet

Ik heb thuis smartproducten (stekkers, lampen, camera's) van het merk Avidsen. Ook onze luchtzuiveraar van Philips en CO2 meter geven hetzelfde probleem. Ik gebruikte deze op het Telenet netwerk zonder problemen. Na mijn overstap naar Orange krijg ik deze toestellen niet meer geïnstalleerd en geactiveerd in hun bijhorende app. De app van de toestellen kan de toestellen niet vinden wanneer ik ze probeert te koppelen aan het netwerk.

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Mattie
Aspirant genezer

it heb ik allesinds voor je luchtreiniger kunnen terugvinden, weet natuurlijk niet of het voor ieder type hetzelfde gaat zijn.

 

De wifi-verbinding resetten
Opmerking: Reset de Wi-Fi-verbinding wanneer uw standaardnetwerk is gewijzigd.

  1. Steek de stekker van de luchtreiniger in het stopcontact en raak aan om de luchtreiniger in te schakelen.
  2. Raak en gelijktijdig gedurende 3 seconden aan totdat u een pieptoon hoort.
    • De luchtreiniger gaat naar de koppelingsmodus.
    • De Wi-Fi-indicator knippert oranje.
  3. Volg de stappen 3-4 in het gedeelte "De Wi-Fi-verbinding voor de eerste keer instellen".

 

Dit zijn de stapjes 3 & 4:

  1. Zorg ervoor dat uw smartphone of tablet succesvol is verbonden met uw wifi-netwerk.
  2. Start de app "Clean Home+" en klik op "Een nieuw apparaat verbinden" of druk op de knop "+" bovenaan het scherm. Volg de instructies op het scherm om de luchtreiniger op uw netwerk aan te sluiten.

 

Hopelijk dat dit al werkt... 🙂 anders je eigen handleiding er even erbij pakken, zal wel iets gelijkaardigs zijn...

sandercallebert
Aspirant verkenner

Bedankt voor je antwoord maar het resetten had ik reeds geprobeerd bij al mijn toestellen. Hopelijk heeft iemand anders nog een suggestie 

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

als je ze ghereset hebt, dan dien je deze opnieuw te verbinden op je wifi netwerk.
Dit verschilt van toestel van toestel.  Maar staat dus beschreven in de handleiding.

Op sommige apparaten word er dan een eigen Wifi uitgezonden waarmee je connecteert en ze zo terug verbind, ofwel via een app die via bleutooth oid verbinding probeert te maken.

Maar je dient dan de stappen te volgen in de handleiding alsof het een nieuw apparaat is.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Meestal dien je dan die toestellen eens te resetten zodanig dat je ze op een ander netwerk kan koppelen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen