Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-22 12h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
Ik heb nu al een jaar een Samsung s 21.
Ik probeer heel de tijd om de casten via me gsm smart view ,naar de Chrome cast maar dit gaat niet. Hij vind de Chrome cast niet.
Ook andere gsm's vind hij niet terug via smart view.
Van de chromecast kan ik het wel via de Chrome cast app. Maar dan kan ik me gsm niet spiegelen naar ergens anders.
Heeft iemand een idee?
@WorldOfLies goedemorgen,
wil je dit eens lezen gaan?
Klik op de blauwe dit aub.
Succes.
Bedankt, duidelijke oplossing en probleem bij mij ook ineens verholpen.
Ive 👍👍
@Ive_Gorris Gelukkig dat het opgelost is zo zie je maar dat er altijd fijne mensen zijn die je kunnen helpen . Je kan ook wie het opgelost geeft als oplossing aanduiden wie het ook moge zijn . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer
@WorldOfLies Uw telefoon kan niet casten met ingebouwde Google cast als deze is verbonden met mobiele netwerk .Je moet de ondersteunde versie van de nieuwste app gebruiken . Werk je app zo nodig bij . Kijk na bij Google play of App Store ..
En de smartphone en de tablet en computer die je gebruikt om te casten moeten de zelfde WiFi-thuisnetwerk bevinden als uw chromecast .
fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |