annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart view samsung

Topic gestart op: 07-02-22 12h41

Antwoorden: 6 antwoorden

WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Smart view samsung

Hallo, 

Ik heb nu al een jaar een Samsung s 21.

Ik probeer heel de tijd om de casten via me gsm smart view ,naar de Chrome cast maar dit gaat niet. Hij vind de Chrome cast niet.

Ook andere gsm's vind hij niet terug via smart view.

Van de chromecast kan ik het wel via de Chrome cast app. Maar dan kan ik me gsm niet spiegelen naar ergens anders.

Heeft iemand een idee?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@WorldOfLies goedemorgen,

wil je dit eens lezen gaan?

Klik op de blauwe dit aub.

Succes.

 

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Ive_Gorris
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, duidelijke oplossing en probleem bij mij ook ineens verholpen.

Ive 👍👍

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Ive_Gorris  Gelukkig dat het opgelost is zo zie je maar dat er altijd fijne mensen zijn die je kunnen helpen . Je kan ook wie het opgelost geeft als oplossing aanduiden wie het ook moge zijn . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@WorldOfLies Uw telefoon kan niet casten met ingebouwde Google cast als deze is verbonden met mobiele netwerk .Je moet de ondersteunde versie van  de nieuwste app gebruiken . Werk je app zo nodig bij . Kijk na bij Google play of App Store ..

En de smartphone en de tablet en computer die je gebruikt om te casten moeten de zelfde WiFi-thuisnetwerk bevinden als uw chromecast .

fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen