Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-04-20 12h17
Antwoorden: 5 antwoorden
Heb vorige week een nieuw toestel besteld via de online shop. Stond in binnen de 48 uur nieuwe sim in u brievenbus...tot heden nog niets.
Bel je naar de klanten dienst en geef je u ordernummer door...staat zelfs niet in het systeem?! Betaal je over de 1000 euro voor iets en krijg je dit....wat nu?!
Best eens via messenger laten nagaan.
Ik heb onlangs ook iets besteld online en ook betaald. Kreeg een bevestigingsmail met een heel vreemde afzender.
Ikke dus berichtje naar Orange via messenger want zo kon ik een screenshot meesturen om na te gaan of dit echt was. Ongeveer exact 24 Hr later had ik antwoord: het was inderdaad echt, maar de afzender werd gecodeerd zodat je geen mails terug kon sturen. Politiek van Orange.
Zoals @patrick2 reeds aanhaalde, er zijn verschillende diensten mee gemoeid en die moeten dan eerst communiceren. Met je vraag via messenger te sturen geef je hen de tijd en mogelijkheid om een en ander intern na te gaan om vervolgens een correct antwoord te geven. Daar moet je dan wel een dagje geduld voor hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |