Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-24 11h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Op 06/02/24 ben ik naar de orange shop geweest om 3 nummers van me te laten overnemen.
Dit gebeurde met behoud van de nummers.
In de shop vroegen ze ook of ik hier een smartphone bij wilde.
Toen wilde ik dat niet, maar nu onlangs werkte mijn huidige gsm niet meer goed.
Op de website koos ik voor de s24 ultra.
Ma het invoeren van mijn gsm kwam er een melding dat ik recht had op deze gsm mits eerste betaling te doen van 399€.
Dit had ik gedaan en ik zou de gsm ontvangen binnen de 2 werkdagen.
Zeer tevreden bestelde ik via een andere website ook wat accesoires voor deze smartphone.
Ik had nog enkele vragen voor orange dus contacteerde ik de klantendienst via messenger.
Hier kreeg ik plots te horen dat ze nieuwe voorwaarden hebben hiervoor sinds 18maand terug.
Deze voorwaarden zijn echter online nergens te vinden.
Ook vraag ik me af waarom de website me zegt dat ik er wel recht op heb.
Dus het enige wat de klantendiensy kon doen is mijn 399€ terugbetalen.
Heel raar dat dit zo gebeurd.
Volgens alle regels en voorwaarden die te vinden zijn heb ik recht voor deze smartphone, maar zeggen ze plots...sorry onze voorwaarden zijn 18maamd terug gewijzigd.
🙄😮💨🤔
Heeft waarschijnlijk te maken Dat de reel was Dat je 3 maanden klant moest zijn voordat je den smartphone kon toevoegen. Dat in hetzelfde schuitje, Dit Zou nu wel mogelijk zijn sinds 14 Jan 2024.
Wanneer krijg je eigenlijk de factuur van de 399 € die je betaald hebt ?
Contact genomen met 5000.
Blijkbaar allemaal foute info gekregen via de klantenservice via de messenger.
Alles is in orde en ik zal de telefoon snel ontvangen.
Hele vriendelijke service aan de telefoon.
Enkel jammer,...als je 3 mensen van de firma hoort, dan krijg je 3 verschillende soorten info.
Maar bon,...alles ok nu 👌
Je kunt misschien even naar die shop gaan om te zien wat wel en niet kan, evt de 399 terugvragen en in de shop bestellen
Verder zijn er hier alleen maar klanten die in dit soort zaken niks kunnen doen