annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange mesh WiFi uitbreiden

Topic gestart op: 19-02-24 09h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Kenny_Dp
Aspirant verkenner

Orange mesh WiFi uitbreiden

Hi.. vraagje omtrent uitbereiding van Orange mesh WiFi. Heb nu een 2 punt wifi die goed werkt maar op 1 plaats iets minder. Deze zou ik ook graag willen verbeteren. Is het mogelijk om een uitbreiding te doen van 2 stuks waarvan ik maar 1 zal gebruiken? Of moet het een 3 pak zijn met allemaal dezelfde nummers. Had Google mesh wifi aangesloten gehad maar helaas was de verbinding van 450 naar 20 in de kamers. Waarvan ik bij Orange van 450 naar 250 gaan in de ene kamer en wil deze ook ik de andere kamer. Alvast bedankt 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Kenny_Dp ,

Heb je momenteel reeds 2 mesh wifi's van Orange? Zoja, dan kun je gerust 1 of meerdere modules bijbestellen/bijplaatsen van een andere "pack". De extra modules zullen niet automatisch met elkaar gelinkt worden. Je zal een "setup" moeten doorlopen om de extra modules te koppelen aan de bestaande maar dit is relatief simpel. 
Bel gerust naar de klantendienst om 1 extra module te bestellen (weet niet of dit nog mogelijk is) of desnoods een duopack. Wees wel duidelijk welke je wil, er zijn namelijk 2 soorten: de witte (fotokader achtig) of de zwarte. De zwarte en de witte zijn niet compatibel met elkaar.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kenny_Dp een goedenavond,

van deze dingen heb ik géén kaas gegeten.

Dan zal je even moeten wachten op een van de anderen.

Je krijgt wel deze:

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen