annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms’en naar Zweeds nummer lukt niet

Topic gestart op: 10-11-22 18h31

Antwoorden: 8 antwoorden

Floep
Aspirant verkenner

Sms’en naar Zweeds nummer lukt niet

Ik kan dus geen berichten sturen naar een Zweeds nummer. Heel vreemd, want kan er wel naar bellen en zij kunnen mij wel sturen, maar telkens ik een bericht wil verzenden, komt er op bericht versturen mislukt. 
Heb al alle instellingen bekeken en ook mijn limiet buiten de bundel (dat is dus geen probleem, aangezien ik wel kan bellen). 
orange proberen contacteren maar nooit gehoor gehad, dus ik probeer het even hier. 

ik heb een iPhone mocht het ertoe doen. 

greets floep

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Floep 

Is dit dan via Imessage of gewoon sms of via Whatsapp ? 

Niet geheel duidelijk hoe je een bericht wil sturen. Normaal gezien zou je er heen kunnen sturen als je ook kan bellen naar het nummer. Zijn er bepaalde foutmeldingen die je krijgt bij het versturen , en met foutmelding bedoel ik een bepaalde code , niet de vermelding versturen mislukt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Floep
Aspirant verkenner

Als gewone sms. En nee is echt gewoon dat het niet lukt. Met het rood uitroepingsteken naast het bericht. 
kan de screenshot hier niet uploaden. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Floep 

Ik gebruik een Iphone dus ik weet wel wat er staat als het eventueel mislukt. Maar soms kan je ook bepaalde foutcodes krijgen maar goed die heb je dus niet. 

Je kan eens proberen om de contact persoon te verwijderen uit je toestel en dan terug opnieuw toe te voegen. Ben je ook zeker dat de persoon zelf je niet op een bepaalde blokkeer lijst heeft staan voor het ontvangen van berichten ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Floep
Aspirant verkenner

Patrick 

Heb al gekeken in mijn instellingen zowel bij berichten als telefoon bij geblokkeerde contacten, staat hij niet tussen. Net verwijderd en opnieuw toegevoegd, werkt ook nog steeds niet. 
Bericht wordt gewoon niet verstuurd. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen