annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stock iPhone 13 Pro Max 128GB

Topic gestart op: 29-11-21 07h29

Antwoorden: 11 antwoorden

dashing_T
Ervaren verkenner

Stock iPhone 13 Pro Max 128GB

OPGELOST

Ik zou graag via Orange een iPhone 13 Pro Max 128GB willen kopen, echter zie ik steeds dat er geen voorraad is (terwijl dit op het overzicht van alle Apple iPhone's wel is).

Ik zie inderdaad op andere site's dat er weinig stock is en deze steeds vlug zijn uitverkocht.

@OrangeBelgium; enig idee wanneer jullie deze terug in voorraad hebben?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
dashing_T
Ervaren verkenner

Het is inderdaad zelf in het oog houden als je online wil bestellen
OF
naar een winkel gaan en vragen als ze voorraad hebben en er evt één langs de kant laten leggen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@dashing_T 

Mijn partner wilde ook de nieuwe Iphone 13 pro en heeft ook een paar keer gekeken en was er idd geen stock. Dan heeft die gebeld met de Orange shop hier in de buurt en uiteindelijk iemand vast gekregen aan de lijn. Mijn partner heeft dan eentje aan de kant laten leggen en is die gaan halen. 

Dus als je een paar keer probeert te bellen naar een Orange shop bij jou in de buurt kan je vragen om deze aan de kant te leggen als er voorraad is. Kan wel zijn dat je door drukte moeilijk iemand aan de lijn krijgt. 

Hier gaan de moderatoren geen stock zien of kunnen nakijken. Ook via de klantendienst zal dit niet lukken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @dashing_T @patrick2 ,

Iphone 13 Pro max is inderdaad moeilijk te verkrijgen. Ik heb nog bestellingen liggen van preorder fase (september) die nog niet zijn binnen geweest. Deze zijn wel allemaal Gold/Silver. Graphite en Sierra Blue komen wel vrij frequent binnen. 

In de winkel waar ik sta zitten we nog met een 10-15 bestellingen voor Iphone 13 Pro max 128gb. Af en toe komt er dan eens iets extra binnen op overschot of klanten die deze al elders gevonden hebben. 

Covid + chip tekorten hebben helaas hun impact gehad. Momenteel is het al iets vlotter.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

dashing_T
Ervaren verkenner

Het is inderdaad zelf in het oog houden als je online wil bestellen
OF
naar een winkel gaan en vragen als ze voorraad hebben en er evt één langs de kant laten leggen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Op een moderator na zijn we hier allemaal klanten, @dashing_T , 

Een antwoord op je vraag is niet waarschijnlijk

ps - ik zie dat de Sierra Blue kleur wel in voorraad is

Apple iPhone 13 Pro Max: prijs, technische fiche | Orange België

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen