Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-04-20 19h43
Antwoorden: 12 antwoorden
Hugh,
Op 28 maart jongstleden bestelde ik telefonisch een surf extra simkaart voor mijn tablet welke gekoppeld wordt aan mijn GO unlimited abo van mijn smartphone. Het probleem is dat ik deze nogsteeds niet ontvangen heb. Een paar dagen geleden belde ik met de klantenservice en ging die persoon een dossier hier over openen, waarop ik antwoordde dat hij in godsnaam toch die simkaart moest op sturen...
Maar ik heb ze nu nogsteeds niet!! Als ik ze volgende week niet heb hoeft het voor mij niet meer en zeg ik mijn Go unlimited abo onmiddellijk op. Als Orange hier mee leest zou ik mijn simkaart maar vlug opsturen...
@patrick2 beste, toen ik de kaart bestelde, telefonisch op 28 maart, heb ik netjes een bevestigingsmail gekregen van Orange dat mijn bestelling goed ontvangen werd. Toen ik dan een paar dagen geleden belde om te kijken waar mijn simkaart bleef, vertelde deze dat mijn bestelling niet goed doorgekomen was en dat hij er een dossier ging over openen. Dus ja, nu heb ik mijn kaart nog niet en ik heb dinsdag gebeld....
@Domi19630 het zijn ook drukke tijden bij Orange en ze moeten alles opvangen nu de shops gesloten zijn. Beste is echt eens via Messenger of Twitter contact te zoeken. Het zou kunnen dat de bestelling niet correct door gekomen is maar dat is enkel wat hun kunnen zien.
Inderdaad, stel uw vraag via messenger en voeg eventueel een foto in bijlage van uw bestelling of mail. Dit is de snelste manier om geholpen te worden. Men heeft dan de tijd om het grondig na te kijken en andere interne diensten te contacteren, jij hangt immers niet ongeduldig aan de lijn naar een enerverend wachtmuziekje te luisteren.
Ik had onlangs ook zo een vraag en had bijna exact 24 Hr later een positief antwoord.
Veel succes !!😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |