Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-04-20 12h17
Antwoorden: 5 antwoorden
Heb vorige week een nieuw toestel besteld via de online shop. Stond in binnen de 48 uur nieuwe sim in u brievenbus...tot heden nog niets.
Bel je naar de klanten dienst en geef je u ordernummer door...staat zelfs niet in het systeem?! Betaal je over de 1000 euro voor iets en krijg je dit....wat nu?!
@Ken schreef:
Heb vorige week een nieuw toestel besteld via de online shop. Stond in binnen de 48 uur nieuwe sim in u brievenbus...tot heden nog niets.
Bel je naar de klanten dienst en geef je u ordernummer door...staat zelfs niet in het systeem?! Betaal je over de 1000 euro voor iets en krijg je dit....wat nu?!
Contact opnemen met Orange via Twitter. Messenger is ook een goede optie en dan hoef je alleen maar te wachten, hoe lang je het ook vraagt, we weten het niet ... er is al een grote hoeveelheid informatie gepost door onze 2 geweldige Chamans.
@Ken vermoedelijk zit er een vertraging in de bestellingen. Dus het kan een paar dagen langer duren voordat je de bestelde goederen krijgt. Iedereen besteld nu online aangezien de shops gesloten zijn dus de afhandeling en de levering ervan zullen iets langer duren. Je bestelling komt wel dus maak je daar geen zorgen over. Ik heb ook ergens iets besteld en wacht ook al meer dan twee weken dus je bent niet de enige.
Ja maar als je naar de klanten dienst belt vinden ze zelfs de order nummer niet?. Maar wel mailen met het ordernummer..raar vind k.
@Ken ja tussen de klantendienst en wie de bestellingen doet zit een andere dienst. Die andere dienst kan dat zien maar doen geloof ik geen telefonisch contact. Je kan anders eens dit nummer bellen : 0800 35 177
Die doen verkoop laat die eens kijken of ze iets inden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |