annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel aankopen

Topic gestart op: 08-07-21 17h11

Antwoorden: 9 antwoorden

Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Toestel aankopen

Hallo,

Even een klein vraagje ivm de kortingen op GSM's.

Als er staat dat een gsm 500 kost ipv 800 euro, indien een Go Intense abonnement van 30 euro (ik heb reeds een Go Intense), bedoelen ze dan:

1) Dat ik bovenop mijn maandelijkse factuur nog eens 30 euro moet betalen om de gsm aan verlaagde prijs te kunnen kopen?

2) Dat mijn Go Intense vanaf nu 30 euro kost ipv 21 (ik heb de promo en betaal maar 21 ipv 30 euro voor de Intense)

3) Ik kan de gsm aan verlaagde prijs aanschaffen, en aan mijn huidige rekening (21 euro) verandert er niets?

 En ik ga er van uit dat indien je een gsm aan verlaagde prijs aankoopt, je een bepaalde tijd abo moet blijven?

 

mvg, Yannick

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Linda_linda
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een gsm gekocht en zit 2 jaar vast hier aan. Toen ik laatst vroeg wat ik als restwaarde zou moeten betalen als ik het abo zou stoppen kreeg ik 3x een ander antwoord. Ik heb get aankoopbewijs niet meer en de gsm ook niet, maar zou nog 10 maanden moeten blijven terwijl ik maar 60 euro restwaarde moet betalen..klopt niet echt he? Minimaal 10 euro per maand x 10 maanden = 100 euro terwijl ik maar 60 euro zou hoeven afbetalen🤔

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Linda_linda  

Je kan toch zien via de klantenzone naar je restwaarde tabel? Dat staat daar in als je inlogt met je email adres en dan naar je toestel gaat. Op die manier weet je de restwaarde precies. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Bezoeker1904 ,

Er zijn 2 opties qua kortingen.

1) Op toestellen boven de €300 is het mogelijk om  met de Go intense €150 korting te nemen (op sommige toestellen hoger) zonder een meerprijs op het abonnement maar met een verbintenis van 1 jaar.

2) Op toestellen tussen de €100-€500 is er een mogelijkheid om een smart data optie te nemen (€5, €10, €15) om deels de gsm per maand af te betalen.

Groeten,

Shop Medewerker
Tom B

Gregory
Wijze
Wijze

Dank u @TomB 

Je punt (1) bevestigt wat ik dacht - of meende af te leiden uit de website

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen