Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-12-19 11h04
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo gistere een mail ontvangen dat besteling klaar gemaakt word voor de levering van toestel bericht rond 13 uur ontvangen nu nog niks gekregen van bpost wanneer geleverd word wanneer heb ik daar meer zicht op
Hallo gistere een mail ontvangen dat besteling klaar gemaakt word voor de levering van toestel bericht rond 13 uur ontvangen nu nog niks gekregen van bpost wanneer geleverd word wanneer heb ik daar meer zicht op
Ugh @Gwennie031095,
Als je nog niets hebt gekregen, neem zeker contact op met de Customer Service stamleden zodat ze in hun programma de toestand van zaken kunnen controlleren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Voor leveringen via bpost krijg je normaal een mail van bpost met een track&trace nummer
Daarna kan je volgen waar het pakje is en zien wanneer de postbode onderweg is.
Kan zijn dat je het vandaag ontvangt, maar kan ook morgen
Ik heb de app van bpost
@Gwennie031095 kijk zeker eens na in mail box of er een mail is gekomen met een track en trace nummer. Ook eens zoeken in de spam want deze komt niet altijd tussen de gewone mails. Moest u deze mail niet hebben gehad dan zou ik of vandaag of morgen thuis zijn . Mijn vermoeden, is gisteren klaar gemaakt, dus of vandaag en ten laatste morgen in huis.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |