annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel besteld

Topic gestart op: 04-12-19 11h04

Antwoorden: 9 antwoorden

Gwennie031095
Gewaardeerd verkenner

Toestel besteld

Hallo gistere  een mail ontvangen dat besteling klaar gemaakt word voor de levering van toestel bericht rond 13 uur ontvangen nu nog niks gekregen van bpost wanneer geleverd word wanneer heb ik daar meer zicht op

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo gistere  een mail ontvangen dat besteling klaar gemaakt word voor de levering van toestel bericht rond 13 uur ontvangen nu nog niks gekregen van bpost wanneer geleverd word wanneer heb ik daar meer zicht op

Ugh @Gwennie031095,

Als je nog niets hebt gekregen, neem zeker contact op met de Customer Service stamleden zodat ze in hun programma de toestand van zaken kunnen controlleren.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Voor leveringen via bpost krijg je normaal een mail van bpost met een track&trace nummer
Daarna kan je volgen waar het pakje is en zien wanneer de postbode onderweg is.
Kan zijn dat je het vandaag ontvangt, maar kan ook morgen

Filip197840
Aspirant verkenner

Ik heb de app van bpost 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwennie031095  kijk zeker eens na in mail box of er een mail is gekomen met een track en trace nummer. Ook eens zoeken in de spam want deze komt niet altijd tussen de gewone mails. Moest u deze mail niet hebben gehad dan zou ik of vandaag of morgen thuis zijn . Mijn vermoeden, is gisteren klaar gemaakt, dus of vandaag  en ten laatste morgen in huis.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen