Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste,
Zorg er wel voor dat je de juiste tv app hebt geinstalleerd
Voor de nieuwe tv-box moet het Orange TV plus app zijn
groetjes
FVBIzegem
Beste,
Zorg er wel voor dat je de juiste tv app hebt geinstalleerd
Voor de nieuwe tv-box moet het Orange TV plus app zijn
groetjes
FVBIzegem
Bedankt het werkt nu
En doe je dit op de nieuw tv box of de oude digicorder ?
Heb je een bepaalde foutmelding of iets ?
Heb je meer informatie voor ons dan enkel dat de koppeling niet werkt ?
Ik ben onlangs klant geworden dus zal het wel een nieuwe box zijn, en ik krijg de melding "koppeling is mislukt, reset en probeer opnieuw" ik heb dit geprobeerd maar zonder resultaat
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |