annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tweede telefoonnummer toevoegen op Go Plus abonnement?

Topic gestart op: 20-02-22 19h01

Antwoorden: 14 antwoorden

atena
Gewaardeerd verkenner

Tweede telefoonnummer toevoegen op Go Plus abonnement?

OPGELOST

Ik heb een Go Plus abonnement en wil graag een tweede telefoonnummer nemen om voor mijn werk bereikbaar te kunnen zijn op een apart telefoonnummer.

Mijn smartphone heeft plaats voor een tweede simkaart, dus dat moet lukken. Ik wil dit werk-telefoonnummer wel graag op mijn huidige abonnement erbij zetten en niet een tweede abonnement hoeven te nemen, omdat ik met dit werk-telefoonnummer zo goed als nooit zelf ga bellen, het is enkel om bereikbaar te zijn op een apart nummer, om mijn privénummer niet te moeten delen.

Is dit een optie bij Go Plus, om daar een tweede telefoonnummer aan te koppelen zonder er maandelijks een bijkomend bedrag voor te moeten betalen? Of zijn er misschien andere, betere oplossingen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@atena 

Als het enkel is om bereikbaar te kunnen zijn zou je beter kiezen voor een herlaadkaart. Dan kan je af en toe eens bellen , naarmate hoeveel tegoed er op staat natuurlijk. Bedenk wel dat je nummer 12 maanden geldig is dus je zal in die 12 maanden eens moeten bellen al was dat maar enkel even een minuutje. 

Als je dat niet wil dan is er geen andere keus dan een extra betalend abonnement te nemen. Voor de rest zie ik niet echt een andere oplossing dan de voorgestelde. 

Maar kan je werk je niet voorzien van een simkaart met een nummer ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

@atena 

Ik denk dat hier een klein misverstand is. Je kunt perfect twee nummers hebben, maar dat zijn dan wel ook twee abonnementen (of één abo en één prepaid). Een tweede abo hebben is ook een tweede abo betalen. Een prepaid erbij is de kosten van het bellen apart bijbetalen, gaan niet van het abo af.

Twee nummers op één abo, dat kan dus helaas niet.

Een herlaadkaart hoeft echter niet duur te zijn. Wanneer je op jaarbasis amper belt kost u dat pakweg ieder jaar € 15. Je moet bij de meeste herlaadkaarten minimaal één keer per jaar herladen, zoniet vervalt uw nummer.

Die herlaadkaart mag gerust van een andere provider zijn dan uw abo. Die twee hebben dus niks met mekaar te maken, buiten het feit dat ze in hetzelfde toestel zitten. Wanneer ik zo eens rondsnuister is Jim Mobile momenteel de voordeligste. Neem hier eens een kijkje.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


atena
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Dankjewel voor de toelichting. Het is me ondertussen duidelijk: twee nummers op één abonnement is onmogelijk.

Leek me in eerste instantie het handigst, om er gewoon een nummer bij te zetten bij mijn bestaande Go Plus abonnement, maar als dit niet mogelijk is, is een herlaadkaart duidelijk de beste optie voor mijn geval waarin ik enkel bereikbaar moet zijn maar zelf met dit nummer niet hoef te bellen.

Handig dat zowel @patrick2  als jij me erop wijzig dat ik dan zeker elk jaar eens moet herladen om mijn nummer niet te verliezen, dit ga ik in de gaten houden.

patrick2
Wijze
Wijze

@atena 

Als het enkel is om bereikbaar te kunnen zijn zou je beter kiezen voor een herlaadkaart. Dan kan je af en toe eens bellen , naarmate hoeveel tegoed er op staat natuurlijk. Bedenk wel dat je nummer 12 maanden geldig is dus je zal in die 12 maanden eens moeten bellen al was dat maar enkel even een minuutje. 

Als je dat niet wil dan is er geen andere keus dan een extra betalend abonnement te nemen. Voor de rest zie ik niet echt een andere oplossing dan de voorgestelde. 

Maar kan je werk je niet voorzien van een simkaart met een nummer ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


atena
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel @patrick2! Ik vreesde al dat een tweede nummer niet gratis erbij kon op mijn abonnement. Ik ga dan voor de optie herlaadkaart gaan. Ik ben zelfstandige, dus geen werkgever die me van een simkaart kan voorzien 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@atena 

Dan zal je inderdaad zelf in je behoeftes moeten kiezen. Dan is de herlaadkaart een goede optie en zeker als je zakelijk en prive gescheiden wil houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen