annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tweede telefoonnummer toevoegen op Go Plus abonnement?

Topic gestart op: 20-02-22 19h01

Antwoorden: 14 antwoorden

atena
Gewaardeerd verkenner

Tweede telefoonnummer toevoegen op Go Plus abonnement?

OPGELOST

Ik heb een Go Plus abonnement en wil graag een tweede telefoonnummer nemen om voor mijn werk bereikbaar te kunnen zijn op een apart telefoonnummer.

Mijn smartphone heeft plaats voor een tweede simkaart, dus dat moet lukken. Ik wil dit werk-telefoonnummer wel graag op mijn huidige abonnement erbij zetten en niet een tweede abonnement hoeven te nemen, omdat ik met dit werk-telefoonnummer zo goed als nooit zelf ga bellen, het is enkel om bereikbaar te zijn op een apart nummer, om mijn privénummer niet te moeten delen.

Is dit een optie bij Go Plus, om daar een tweede telefoonnummer aan te koppelen zonder er maandelijks een bijkomend bedrag voor te moeten betalen? Of zijn er misschien andere, betere oplossingen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@atena 

Als het enkel is om bereikbaar te kunnen zijn zou je beter kiezen voor een herlaadkaart. Dan kan je af en toe eens bellen , naarmate hoeveel tegoed er op staat natuurlijk. Bedenk wel dat je nummer 12 maanden geldig is dus je zal in die 12 maanden eens moeten bellen al was dat maar enkel even een minuutje. 

Als je dat niet wil dan is er geen andere keus dan een extra betalend abonnement te nemen. Voor de rest zie ik niet echt een andere oplossing dan de voorgestelde. 

Maar kan je werk je niet voorzien van een simkaart met een nummer ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@atena goedemorgen,

hopelijk ben je een beetje wijzer geworden.

Deze krijg je van mij.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt ook een tweede go plus nummer erbij nemen, @atena als je met dit nummer veel zult bellen

0 pluimen
atena
Gewaardeerd verkenner

@Gregory Ah ja, toch? Op hetzelfde abonnement dan, zonder meerkost? Of hoe werkt dat dan? (ik vind deze optie van een tweede nummer op hetzelfde abonnement niet meteen terug op de website van Orange)

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals @Cdt24801 schrijft ende zegt is dit tweede abonnement niet gratis - is eigenlijk een tweede nummer @atena 

Wou enkel zeggen dat als je er veel mee belt, het minder diuur kan uitkomen dan een herlaadkaart

 

Leden met de meeste pluimen