Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-23 16h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo iedereen
Ik heb een probleem met mijn Sim-kaart
Mijn batterij is uitgevallen en nu probeer ik terug in te loggen op mijn toestel.
Hij vraagt mijn 8-cijferige puk-code, die ik gelukkig bij heb. Hierna vraagt hij om een nieuwe pin-code in te stellen voor mijn Sim-kaart. Hierna bevestig ik nog eens.
Nu zegt hij dat ik opnieuw mijn 8-cijferige puk-code moet ingeven en daarna opnieuw een nieuwe pin-code. M.a.w. ik draai rondjes... Iemand een idee hoe ik hier uit raak?
Alvast bedankt
En je hebt de juiste puk code ? Ben je niet thuis met meerdere die ook Orange hebben ?
Kan zijn dat je de verkeerde kaart hebt. Als dit niet het geval is zou ik me naar een shop begeven en een andere simkaart gaan halen. Dan moeten ze je nummer op een andere simkaart zetten dus je nummer ben je niet kwijt.
Ja, die heb ik via mail gekregen van mijn werkgever. (De gsm heeft enkele weken perfect gewerkt)