Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-05-19 09h22
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste mensen,
Ik ben dinsdag naar de Orange shop gegaan in de Wijnegem Shopping Center om een IPhone XS te kopen met een afbetalingsplan. Eenmaal in de auto heb ik de verpakking opengemaakt en zag ik dat de telefoon groter was dan verwacht. Bij nazicht van de factuur bleek dat ik een IPhone XS Max had aangekocht, ik heb nochtans duidelijk gezegd dat ik een IPhone XS wou. Het was al sluitingstijd dus ben ik pas de dag erna teruggaan maar was de verkoper in kwestie niet aanwezig. Zijn collega vertelde mij dat dit door de manager opgelost zal moeten worden maar dat de verkoper in kwestie er ook bij zal moeten zijn.
De dag erna dus terug geweest naar de Orange shop, de verkoper in kwestie aangesproken en krijg ik te horen dat hij GEEN fout heeft gemaakt en dat ik om die telefoon gevraagd had(en dat weet hij 100% zeker 2 dagen en 100den klanten later). Er werden mij een aantal verwijten naar het hoofd geslingerd omdat het plastiekje er af is gehaald, dus dat ik de gsm misschien kan laten vallen hebben, waterschade kan hebben etc.. terwijl ik gewoon een verzekering heb afgesloten op die telefoon. Ik heb enkel naar de telefoon gekeken en voor de rest niet aangeraakt, niet in de lader gestoken of niets.
Ze willen dus de telefoon niet omwisselen, maar ik wil absoluut deze telefoon niet houden omdat ik echt de XS wou. Ik heb dan gevraagd om de manager te spreken, waarbij de verkoper in kwestie even het achterkamertje is in gelopen en terug buiten kwam. Hij had zogezegd de manager gesproken en zij had hetzelfde gezegd als wat hij zei. Ik geloofde dit niet en wou zelf met de manager spreken. Uiteraard hebben ze mij dit niet toegelaten, ik ben daarom naar informatie gaan zoeken om verdere stappen te ondernemen en in contact te komen met de shopverantwoordelijke. Ik ben tot nu toe zeer slecht bediend geweest qua dienst na verkoop, terwijl er bij de verkoop geen vuiltje in de lucht hing. Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen met wat advies.
Ik heb ondertussen testaankoop gecontacteerd en de Orange hoofdzetel gebeld maar daar moet ik nog wachten op een antwoord.
Anyone?
Alvast bedankt!
Ilias
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niet opgelost op de manier dat ik wou, heel onvriendelijke verkopers,(alle verkopers begonnen de werknemer in kwestie te verdedigen verdedigen en zeiden dat het onmogelijk is dat ik de verkeerde heb gekregen). Ik weet toch wel wat ik wou? en Orange hoofdzetel heeft mij nog gecontacteerd en mij laten weten dat ik de IPhone XS Max niet kan omruilen omdat deze in de winkel is gekocht. Moest ik hem online gekocht hebben ging het wel. Vreemd maar bon, ik heb de telefoon als cadeau gegeven aan iemand en mijzelf een IPhone XS aangeschaft bij Base. Mijn vertrouwde provider, achteraf VEEL SPIJT gehad dat ik geswitchd heb naar Orange. Dienst na verkoop verdiend van mij een dikke NUL!! Mij zien ze daar nooit meer da weet ik zeker. Majah voor ieder wat wils zeker..
Veel succes verder!
@Ilias0511 Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Niet opgelost op de manier dat ik wou, heel onvriendelijke verkopers,(alle verkopers begonnen de werknemer in kwestie te verdedigen verdedigen en zeiden dat het onmogelijk is dat ik de verkeerde heb gekregen). Ik weet toch wel wat ik wou? en Orange hoofdzetel heeft mij nog gecontacteerd en mij laten weten dat ik de IPhone XS Max niet kan omruilen omdat deze in de winkel is gekocht. Moest ik hem online gekocht hebben ging het wel. Vreemd maar bon, ik heb de telefoon als cadeau gegeven aan iemand en mijzelf een IPhone XS aangeschaft bij Base. Mijn vertrouwde provider, achteraf VEEL SPIJT gehad dat ik geswitchd heb naar Orange. Dienst na verkoop verdiend van mij een dikke NUL!! Mij zien ze daar nooit meer da weet ik zeker. Majah voor ieder wat wils zeker..
Veel succes verder!
Yo
vervelende situatie! Wat zeggen de agenten van de hoofdzetel?
Ik denk niet dat ze het toestel gaan kunnen inruilen =-( maar wel een commerciële geste kunnen geven.
Hou ons zeker op de hoogte! & Succes!!!!!
GREETZ
C L E O
@Ilias0511 wat een vervelende situatie allemaal pfff. Wat u nu gedaan heeft is allemaal juist maar het is vrees ik een woord tegen woord , tenzij er nog een verkoper was als ' tweede getuige '. Normaal gezien zou een gsm omgeruild kunnen worden als de originele verpakking er nog is. Dat u naar testaankoop bent gegaan is al een goede stap en ook om de hoofdzetel te contacteren. Nu weet ik niet of het kan en mag maar moesten er videao beelden zijn met geluid en daar is duidelijk op te horen wat u gevraagd heeft dan staat u 100 procent in uw recht natuurlijk dan is het bewijs daar. Hopelijk bieden ze als nog een uitkomst door de medewerking te verlenen door u het gevraagde toestel te geven. Maar nogmaals denk dat het een woord tegen woord is. Wacht even af wat testaankoop zegt en de hoofdzetel.