Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-19 14h33
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb GSM met abonnement incl. verzekering bij Orange. (SPB weliswaar) Nu is mijn GSM gestolen. Alles is in orde van papieren enz. Zij zouden mij een nieuw toestel opsturen, maar ik wacht nog steeds hierop. De klantendienst van dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken. Ik weet dat dit een extern bedrijf is, maar vermits ik dit aan Orange betaal via mijn maandelijkse factuur, vind ik dat Orange hier ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Kan u mij op de hoogte houden aub?
Met vriendelijke groeten
Ik heb GSM met abonnement incl. verzekering bij Orange. (SPB weliswaar) Nu is mijn GSM gestolen. Alles is in orde van papieren enz. Zij zouden mij een nieuw toestel opsturen, maar ik wacht nog steeds hierop. De klantendienst van dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken. Ik weet dat dit een extern bedrijf is, maar vermits ik dit aan Orange betaal via mijn maandelijkse factuur, vind ik dat Orange hier ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Kan u mij op de hoogte houden aub?
Met vriendelijke groeten
Hallo @JasperA,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Danku heel handig
Dat zouden wij graag willen doen voor u hoor, maar helaas kunnen wij dat niet. Dit forum is namelijk voor en door gebruikers.
Wij zijn dus allemaal, net als jij, gewone klanten en geen Orange medewerkers.
De moderator en Community Manager zijn dat uiteraard wel, maar hun taak is het om het forum in goede banen te leiden. Zij vervangen geenszins de klantendienst.
Hoe graag dt sommigen dat ook zouden willen, het is niet ...