annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail

Topic gestart op: 06-11-20 05h32

Antwoorden: 29 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Visual Voicemail

OPGELOST

Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.

Als je het hebt, werkt het  in elke telefoon app  zonder dat je daar iets voor moet installeren.

Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Jeroewn
Leidende verkenner

Welke telefoon heb je? Het zal daarvan afhangen.

0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

Ik gebruik momenteel een Oneplus 7T, al jaren grote fan van het merk. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.

Als je het hebt, werkt het  in elke telefoon app  zonder dat je daar iets voor moet installeren.

Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SAMPro
Gewaardeerd verkenner

Beste "https://community.orange.be/t5/user/viewprofilepage/user-id/454";

Da's ook niet helemaal waar, want ik had het via "orange telefoon" op mijn S21 Ultra 5G & sinds een bepaalde update, kan ik 'm nergens meer actief zetten... Alhoewel deze wél actief staat bij Orange!!

0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

@Josette @Cdt24801 @Jeroewn  

Het werkt! 👌🏻Even met mijn vrouw haar smartphone naar mezelf gebeld. Wat een leuke optie is dat! Ben blij dat ik nu niet meer elke keer moet bellen naar die monotone voicemailstem. 😅👍🏻 Bedankt voor jullie hulp.

Screenshot_20201106-153505__01.jpg

Leden met de meeste pluimen