annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail

Topic gestart op: 06-11-20 05h32

Antwoorden: 29 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Visual Voicemail

OPGELOST

Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.

Als je het hebt, werkt het  in elke telefoon app  zonder dat je daar iets voor moet installeren.

Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb net bij wijze van test die google phone app ook eens geïnstalleerd.

Bij mij ondersteunt die geen visual voicemail.

Ik heb er hem dus weer afgezwierd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
s13br3n
Gewaardeerd verkenner

Ik krijg deze optie wel maar hiervoor moet je de app als default phone app instellen voor dat dit kan tevoorschijn komen.

sc.jpg

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zie in uw screenshot wel dat de google app VVM ondersteunt, maar dat de uwe (nog) niet actief is ...

Welk abo heb je? En heb je uw vraag al eens voorgelegd aan het webcare team? Via messenger of twitter. Het kan zijn dat je iets langer moet wachten op een antwoord, maar omdat ze het grondig opzoeken is het meestal wel een grondig en gefundeerd antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
s13br3n
Gewaardeerd verkenner

ik heb net mijn klantenzone nog eens bekeken en de optie is verschenen.

 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dan is alles nu in orde?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen