annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volla Phone

Topic gestart op: 09-10-24 20h25

Antwoorden: 9 antwoorden

ruditimmermans
Gewaardeerd verkenner

Volla Phone

OPGELOST

Beste,

Ik ben een van de mensen van het Volla Team in Belgie als vrijwilliger, Volla is gevestigd in Duitsland en brengt Googe Free devices op de mark.

Nu had ik een vraag Volla wil graag deze toestellen voorstellen aan Orange wie kan mij vertellen waar ze eventueel een email kunnen naar sturen of met wie ze dan best contact opnemen?

 

Bedankt!

Mvg,

Rudi Timmermans

www.volla4belgium.be

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe kan ik Orange contacteren?
 
Google is your friend, @ruditimmermans  ..... 😁
 
Onze medewerkers staan steeds voor u klaar. U bereikt hen makkelijk via deze weg: Via mail: businesssupport@orange.be. Telefonisch: gratis op 5995 of 0800 95 96 2, vanuit het buitenland op +32 2 745 94 97.
 
Het hoofdkwartier is in Evere. Het adres gaat ge in een shop of aan de klantendienst moeten vragen, maar of ze het gaan geven ...
 
Alleszins veel succes gewenst 😉
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@ruditimmermans  een goedemorgen,

ik en eens gaan googlen, de prijs is wel hoog voor velen onder ons.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ruditimmermans
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen,

De prijs is niet zo hoog als je bekijkt wat je ervoor terug krijgt, je krijg een degelijke support zowel van mij als van Volla, ook is je toestel niet afgeschreven van updates zoals vele na 2j, je moet ook begrijpen Volla is een klein bedrijf, en draait ook voor een groot stuk op een community.... dit is nu ook een reden dat ik wil proberen dat Orange de toestellen aanbied eventueel in een abbo formaat en ook dat de klant de keuze heeft om voor een gewone GSM te kiezen of een Privacy phone want deze is er momenteel niet. Ook zijn er al reeds privacy toestellen op de markt van andere, die het toestel aanbieden maar dat je dan een extra maand bedrag moet betalen bovenop je provider abbo voor je privacy, dat doen wij bij Volla niet....

 

Mvg,

Rudi Timmermans

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ruditimmermans 

Ik weet dat er een groep mensen bestaat die zonder verpinken bedragen tot (ver) boven €1000 uitgeven voor een foon, maar ik vind prijzen van € 400 à 500 al overdreven voor een foon. Dat is al meer dan 20.000 BF, toch niet meer normaal ... Ik weet het, ik ben een oude grijze zaag die af en toe nog eens omzet naar BF, gewoon om tot het besef te komen dat veel dingen verschrikkelijk duur geworden zijn.

Mijn pree is niet in dezelfde mate gestegen hoor ....

EDIT: ik heb "B E F" moeten vervangen door BF omdat het gebleebt werd door de censuur .... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Stefaan klopt als een zwerende vinger.

Wij moeten inderdaad als oudere met één inkomen leven.

De jeugd leeft anders dan wij. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen