Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 13h57
Antwoorden: 3 antwoorden
Eindelijk de samsung s21 kunnen bestellen
wa blijkt nu...de doos gekregen van orange zonder iets in, jawel de pakbon en bubbelpapier.
Er plaktte een stickerlint op dat er beschadiging was opgelopen.
Naar post gebeld, zij zeggen dat het orange is die klacht moet neerleggen bij de post en geld terugvragen of nieuwe gsm versturen.
Naar orange gebeld twee keer. Die zeiden dat ik naar bpost moest bellen
De tweede zei dat mijn gsm nog ging nakomen??? Daar geloof ik niet veel van, wat nu?
Orange heeft een onderzoek opgestart zeggen ze. Hopelijk mag ik mijn gqm snel verwachten! Heb hem 26ste nov wel betaald en abonnement loopt!
Terug naar Orange. Alleen de verzender kan bij de post een onderzoek vragen / klacht neerleggen.
Dit is iets wat je zelf dient op te lossen tussen Bpost en Orange. Hier kunnen wij als klant niet heel veel aan doen en het is jammer dat het zo gelopen is. Misschien gestolen onderweg of de pech dat de doos echt leeg was en dat niemand dat gezien of gecontroleerd heeft.