annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wallpapers van de smartphones Orange gezocht

Topic gestart op: 14-04-19 10h22

Antwoorden: 3 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wallpapers van de smartphones Orange gezocht

OPGELOST

Hallo iedereen,

Zoals het onderwerp al aangeeft ben ik op zoek naar wallpapers van de smartphones Orange Dive 72 & Dive 73 , ik heb gezien dat deze smartphones zo achtergronden hebben die van Orange zelf zijn , nu is mijn vraag waar kan ik deze vinden?  

 

Groetjes,

KJ

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  weet niet of Orange zelf wallpapers heeft of thema's of achtergronden . Maar kijk eens bij de instellingen en dan eventueel bij Thema's of achtergronden. Meestal kan men daar dan een Thema kiezen of zoals het al zegt een achtergrond. Heb ook eens ff wat rond gezocht maar heb niet echt achtergronden van Orange gevonden maar het kan toestel gebonden zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  weet niet of Orange zelf wallpapers heeft of thema's of achtergronden . Maar kijk eens bij de instellingen en dan eventueel bij Thema's of achtergronden. Meestal kan men daar dan een Thema kiezen of zoals het al zegt een achtergrond. Heb ook eens ff wat rond gezocht maar heb niet echt achtergronden van Orange gevonden maar het kan toestel gebonden zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een wallpaper kun je ook heel gemakkelijk zelf maken: als je ergerns iets leuks tegenkomt, maak er een foto van. Deze foto instellen als achtergrond en hop, klaar is kees ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Hmmmmmmmm was al eens op zoek gegaan maar niets gevonden.

Heb deze eens ingegeven maar die zullen het niet zijn denk ik : orange wallpaper in google play.

Hoop dat er anderen je wel een tip geven kunnen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen