annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer ontvang ik mijn smartphone?

Topic gestart op: 23-12-19 11h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Wanneer ontvang ik mijn smartphone?

OPGELOST

Hallo Iedereen,

Ik heb op donderdag 19/12 een abonnement met smartphone genomen, de bevestiging dat ik die keuze heb gemaakt kreeg ik meteen en op vrijdag 20/12 was mijn abonnement geactiveerd. Nu is mijn vraag wanneer ik bevestiging krijgen van verzending van de smartphone of wanneer ik deze ongeveer zou mogen verwachten? Ik weet met de feestdagen dat dit waarschijnlijk veel langer gaat duren dan normaal gezien. Maar wou toch graag even informeren.

alvast bedankt!

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Debbiejacobs  u heeft deze vorige week donderdag besteld dus denk er al twee werkdagen bij. Morgen kerstavond en overmorgen kerst. Dus of te wel morgen en anders later deze week. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Debbiejacobs  u heeft deze vorige week donderdag besteld dus denk er al twee werkdagen bij. Morgen kerstavond en overmorgen kerst. Dus of te wel morgen en anders later deze week. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


joyce0304
Aspirant scout

Ik heb vorige week mijn simkaart ontvangen en geactiveerd en ik heb een mail gekregen voor mijn smartphone te volgen ma ik heb nog altijd geen mail gekregen met de link om het te volgen wanneer krijg ik mijn smartphone thuis geleverd ? 

0 pluimen
Debbiejacobs
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk dank!

Leden met de meeste pluimen