annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is jullie ervaring hiermee : Verzekering

Topic gestart op: 07-02-20 20h08

Antwoorden: 3 antwoorden

Manu1210
Aspirant verkenner

Wat is jullie ervaring hiermee : Verzekering

OPGELOST

Wat zijn jullie ervaringen met de verzekering die ze aanbieden voor je smartphone

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Manu1210  mijn ervaring is goed en slecht. De eerste keer dat ik een verzekering nam was perfect. had een defecte gsm en opgestuurd en de verzekering heeft betaald omdat het van de fabrikant uit fout was. De slechte ervaring was de tweede die ik nam want wilde die opzeggen maar dat ging niet zonder slag en stoot. Dus veel moeite gehad deze opgezegd te krijgen. Maar al met al zo een verzekering is handig moest je iets voor hebben , behalve diefstal uit de auto dat moet wel bewezen worden . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Manu1210  mijn ervaring is goed en slecht. De eerste keer dat ik een verzekering nam was perfect. had een defecte gsm en opgestuurd en de verzekering heeft betaald omdat het van de fabrikant uit fout was. De slechte ervaring was de tweede die ik nam want wilde die opzeggen maar dat ging niet zonder slag en stoot. Dus veel moeite gehad deze opgezegd te krijgen. Maar al met al zo een verzekering is handig moest je iets voor hebben , behalve diefstal uit de auto dat moet wel bewezen worden . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


maartenvdw1
Aspirant verkenner

1 jaar doen en dan stoppen  ..

Manu1210
Aspirant verkenner

Dank je voor de inlichting

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen