annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat mag mijn gsm kosten

Topic gestart op: 04-04-21 15h25

Antwoorden: 18 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wat mag mijn gsm kosten

Misschien is dit wel een mooi topic om eens te openen om de mening eens te horen van jullie van wat een gsm mag kosten. Er wordt al in verschillende topics gevraagd welk toestel men kan kopen maar de prijs is niet echt onbelangrijk natuurlijk, geef je er € 1000 aan of € 200 ? 

Dus daarom de vraag wat geef je zelf gemiddeld uit aan een gsm ? 

Je kan altijd hier je reactie erop achter laten en ben dan eens benieuwd naar jullie mening hierover. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Lotus-3C
Veteraan verkenner

Als ik zelf een prijs zou mogen bepalen mag een gsm tussen de 600 a 1000€ van mij kosten. Dit vind ik een realistische prijs voor een degelijke gsm. Een gsm mag ook 250€ kosten maar dan verwacht ik ook niet de beste specs en camera en geheugen was deze keer voor mij zeer belangrijk.

Mijn iPhone 3Gs uit 2009 kostte toen 600€, daarna in 2014 iPhone 6 Plus van rond de 900€ en vandaag 2021 iPhone 12 Pro Max van 1600€. In dit laatste ben ik wel all in gegaan met grootste formaat in Pro versie en maximale opslag. Volgende zal wss terug midden prijs worden en niet het maximale dat je kan krijgen. Rede, ik doe dan ook enkele jaren (6 tal) met mijn gsm. Nog nooit stukken door vb laten vallen want nog nooit laten vallen op de grond. Altijd hoesje er rond gehad en er deftig mee omgesprongen. 

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Niki1991
Veteraan verkenner

Hier de Samsung Galaxy S9 die iets meer dan 2 jaar op de teller heeft. Het is bijna tijd voor een nieuwe dus ik denk dat het in mijn geval de Xiaomi Poco X3 Pro gaat worden die 249 euro kost. Nu moet ik enkel nog weten of deze voLTE en voWIFI compatibel is met het Orange netwerk.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Niki1991 

Niet persoonlijk oppakken hé, maar dat bedoel ik net: heel veel mensen, meestal iets jonger dan ik, vinden dat een foon na twee jaar aan vervanging toe is. De industrie gaat daar uiteraard gretig in mee.

Waarom? Als die niet stuk is ... Wat kan iemand met een S20 dat ik met mijn S8 niet kan?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Niki1991
Veteraan verkenner

@Cdt24801 

Tgoh ja, ik gebruik de smartphone zo vaak (eigenlijk iets te veel naar mijn goesting, maar dat terzijde) dat de batterij na 2 jaar echt wel al zijn beste tijd heeft gehad. Daarom dat ik ook geen 1000€ uitgeef aan een smartphone. Want hoe je het ook draait of keert, of je nu een smartphone van 200€ of 1000€ koopt, de batterij verslijt toch.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Niki1991 

Inderdaad, en daar heeft de industrie dus op een geniepige manier op ingespeeld door de batterij niet meer vervangbaar te maken.

Batterij kapot = nieuwe gsm. Terwijl met een nieuwe batterij die gsm beslist nog een hele tijd mee zou kunnen . Winst is het enige dat tegenwoordig nog telt;

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen