annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

app werd niet overgezet van oud toestel naar nieuw en onvindbaar in playstore

Topic gestart op: 05-08-20 12h09

Antwoorden: 6 antwoorden

Hen
Gewaardeerd verkenner

app werd niet overgezet van oud toestel naar nieuw en onvindbaar in playstore

Hoi,

ik kocht onlangs een nieuw toestel en kon bijna alle apps automatisch overzetten naar mijn nieuw toestel.  Enkel de app die ik nodig heb om mijn WAE radio te bedienen was niet overgezet.  In de Play Store is deze app ook niet meer terug te vinden ... Mijn vriendin heeft de app nog op haar toestel. Op welke manier kan ik deze overzetten/kopiëren naar mijn toestel?  

Alvast bedankt voor de tips... als die er komen 😉

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Hen
Gewaardeerd verkenner

Het is me gelukt te dowloaden via wae music apk 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hen  als je de tip van @Anonymous  niet hebt kunnen doen kan je ook een transfer data kabeltje gebruiken om die app om te zetten. Kijk anders eens onder Wave radio kan het zijn dat je die bedoeld ? Heb net eens hier op mijn Android toestel gekeken en er staat nergens WAE radio in. Dit is wat in vind op Google:

https://www.google.com/search?q=wae+radio+app&rlz=1C5CHFA_enBE886BE886&oq=wae+radio&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0l3.2561j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hen
Gewaardeerd verkenner

Het is idd die wae van hercules. Maar op hun site nergens een download te vinden... die link leggen met een datakabel en dan zou het moeten lukken? 

Ik laat weten als t lukte.

Bedankt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Hen  heb nog eens goed gekeken naar die site maar in kom tot de volgende conclusie. 

WAE radio is van Hercules , tot zo ver was je mee want je hebt die nodig. Maar ik stel wel vast dat deze gekoppeld wordt aan de speaker en dat je dan de app kan installeren en dan kan je muziek luisteren. Ik zie ook nergens anders dat je die app zo kan downloaden en je er dan gebruik van kan maken. Ook andere links die erbij staan verwijzen mij naar de bijbehorende speaker die je moet hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen