annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

batterij iphone 11

Topic gestart op: 30-08-20 12h53

Antwoorden: 1 antwoord

Dario45
Rekruut scout

batterij iphone 11

beste,

oktober vorig jaar heb ik een nieuwe iphone 11 bij jullie gekocht (afbetaling) nu zoveel maand later merk ik dat de batterij veel te snel leeg gaat dan wat normaal is.

na wat research blijkt mijn batterij maar 87%  "levensduur" meer te hebben,is dit normaal?

apple raadt aan als je gsm onder de 80% gaat de batterij te vervangen nu het kan toch niet zijn dat je bijna binnen het jaar je batterij moet vervangen,ik vroeg me dan ook af of dat ik deze niet kan vervangen onder garantie?

alvast bedankt voor de feedback

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Dario45  de batterij wordt niet vervangen onder garantie. Je hebt op een batterij van elke fabrikant ook maar 6 maanden garantie. Nu heb ik gemerkt dat mijn batterij van de Iphone 11 pro ook gezakt is naar 99% binnen het jaar. Mijn collega zijn 11 pro zelfs naar 90% binnen het jaar. Dat de batterij snel leeg gaat heeft ook een oorzaak van de update die toen is uitgebracht want daar heb ik er ook al meerdere over gehoord. Het is ook zo als je veel games speelt en dus je Iphone veel gebruikt dat je batterij in de Iphone 11 snel 'verzwakt'. Of dit in de nieuwe IOS wordt recht gezet weet ik niet daar kan ik niks op zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen