annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerkverdeler

Topic gestart op: 01-09-20 10h47

Antwoorden: 3 antwoorden

liesbethbols
Gewaardeerd verkenner

Netwerkverdeler

Onze woning is verkocht. Wij zijn enkele jaren geleden van Telenet naar Orange overgestapt. De nieuwe eigenaars van deze woning willen graag bij Telenet blijven.

Mijn vraag hierbij: welke toestellen zijn persoonlijk aangekocht en dienen wij mee te nemen? Sowieso de digibox denk ik. Wat met de netwerkverdeler en modem? Kan Telenet hier gewoon verder op aansluiten?

 

Groetjes

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbethbols  bij een verhuis moet je dat  door geven aan Orange zodat je mee moet nemen wat er gezegd wordt. Normaal heb je ook niks bij Orange aangekocht waardoor er dus niks van jou persoonlijk is. Alles is in bruikleen bij Orange , heb je al gebeld naar Orange voor een verhuis ? dit dient drie weken op voorhand te gebeuren. Dan zal Orange je zeggen wat jij mee moet nemen maar er is niks van jou persoonlijk omdat je bij Orange niks kan aankopen van een decoder of modem en je Netwerkverdeler blijft ook op die plaats. 

De nieuwe bewoners kunnen Telenet aanvragen dat is geen probleem die regelen wel dat er alles komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
liesbethbols
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bedankt voor je snelle reactie!

Dat wist ik dus ook nog niet dat we dat 3 weken op voorhand moeten aankondigen. Moet dit ook als je naar een huis trekt waar de eigenaar al orange heeft laten installeren? Er moet dus bv naar onze nieuwe woning niets meer geregeld worden voor Orange. Dat is allemaal in orde.

Groetjes

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbethbols  ja ook al je naar een woning gaat waar Orange ligt. Jou gegevens en je account en alles wat er technisch bij komt kijken moet aangepast worden. Dan moet er een technieker komen die alles installeert want je modem en decoder zullen geactiveerd moeten worden. Bij elke provider is het een drie tal weken op voorhand , dus niet enkel bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen