annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bestelling gsm na 1 maand niet gekregen. Is santa niet gekomen?

Topic gestart op: 06-01-21 10h37

Antwoorden: 2 antwoorden

S_naghi
Aspirant verkenner

bestelling gsm na 1 maand niet gekregen. Is santa niet gekomen?

Ik heb een bestelling geplaatst in december vorige jaar voor een gsm iphone XR, na een maand niets ontvangen. Ik zeg alle nu moet ik toch bellen naar de klantendienst, ik had wel hoop, maar voor niks. Ze zeiden dat mijn bestelling was niet terug gevonden en een nieuwe dossier opgesteld, mijn geld wel uit mijn rekening getrokken dat kunnen ze wel doen. Maar een juiste adres bij juiste bestelling toch niet, Nu hopen voor een antwoordt binnen enkele dagen. 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@S_naghi  zeker doen contact opnemen wat Patrick schrijft.

Van mij krijg je deze:

TagKerst.jpg

Succes en we duimen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@S_naghi  

blijkbaar zit er een vertraging in het leveren van de toestellen. Dat het nu een maand geleden is is natuurlijk een grote vertraging maar waarom ze je bestelling niet vinden is voor ons ook niet duidelijk. Moest je telefonisch niet verder geraken kan je eens via Facebook Messenger sturen , je dient wel een account te hebben. Daar kunnen ze je vraag bij de juiste dienst leggen en kijken dit voor je na , als je een dossier nummer hebt deze zeker erbij vermelden dan vinden ze de informatie direct terug. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen