Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-21 10h37
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb een bestelling geplaatst in december vorige jaar voor een gsm iphone XR, na een maand niets ontvangen. Ik zeg alle nu moet ik toch bellen naar de klantendienst, ik had wel hoop, maar voor niks. Ze zeiden dat mijn bestelling was niet terug gevonden en een nieuwe dossier opgesteld, mijn geld wel uit mijn rekening getrokken dat kunnen ze wel doen. Maar een juiste adres bij juiste bestelling toch niet, Nu hopen voor een antwoordt binnen enkele dagen.
blijkbaar zit er een vertraging in het leveren van de toestellen. Dat het nu een maand geleden is is natuurlijk een grote vertraging maar waarom ze je bestelling niet vinden is voor ons ook niet duidelijk. Moest je telefonisch niet verder geraken kan je eens via Facebook Messenger sturen , je dient wel een account te hebben. Daar kunnen ze je vraag bij de juiste dienst leggen en kijken dit voor je na , als je een dossier nummer hebt deze zeker erbij vermelden dan vinden ze de informatie direct terug.