annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

e-sim via myOrange app?

Topic gestart op: 05-10-21 19h39

Antwoorden: 9 antwoorden

john32
Aspirant verkenner

e-sim via myOrange app?

Hallo,

 

Volgens https://www.orange.be/nl/blog/esim-belgie-alles-weten#Smartphones%20die%20eSIM%20ondersteunen%20in%2... kunnen bestaande klanten via de MyOrange app wisselen voor een e-sim. ("Als bestaande klant kan je alles regelen via de MyOrange-app")

 

Ik kan die mogelijkheid niet vinden, weet iemand waar dit zit?

 

 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
john32
Aspirant verkenner

Neen, nog steeds niet. In private browsing window, met geclearde cache, staat er nog steeds:

> Als bestaande klant kan je alles regelen via de MyOrange-app.

Zie screenshot.  Erboven staat wel dat je naar de shop moet, maar die zin dat je alles kan regelen via de app, staat er nog steeds.

 

Shot-20211006-u0yGCtVE.png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@john32  

Het staat er letterlijk bij , binnenkort kan je het regelen via de My Orange app , wat is hier dan niet duidelijk aan ? En ook binnenkort is dit voor de bestaande klant via de My Orange app.

Dat wil dus zeggen dat het nu nog niet kan en dus nog niet beschikbaar is. Er staat ook bij houd deze blog in de gaten. Dus er valt niks aan te passen aan de informatie want die informatie is heel duidelijk voor iedereen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
john32
Aspirant verkenner

Er staat letterlijk "Als bestaande klant kan je alles regelen via de MyOrange-app.". 

 

Als. Bestaande. Klant. (check). Kan. Je. Alles. Regelen. Via. De. MyOrage-app.

Er staat niet "in de toekomst". Er staat wel degelijk nu. Dit is dus onjuist en moet van die pagina weg.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@john32  

Er staat niet 'nu' er staat de regel er boven binnenkort kan je alles regelen via de My Orange app. 

Maar ik denk dat het een lange discussie zal worden die iedereen anders zal zien. Naar mijn persoonlijke mening staat het er correct , aangezien ik al andere info heb gezien die niet correct was , dat stond er vorige week bij publicatie van het artikel. 

Maar geef je bevindingen eens door via Messenger als je een Facebook account hebt misschien kunnen ze wat aanpassen. Via hier kan er niks aangepast worden ( wat in mijn verbinding niet nodig is ). 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@john32 

Dat wordt nog uitgerold maar houd de site gied in de gaten. Er is namelijk nog geen datum bekend maar het komt er aan binnenkort 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen