Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Manu
Veteraan verkenner

eSIM bij Orange

Nu met de voorstelling van de nieuwe iPhone Xs die DUAL SIM gaat ondersteunen, maar enkel via eSIM...

Is er bij Orange al zicht op eventuele ondersteuningen van eSIM?

Alvast bedankt!

Manu

Labels (2)
64 ANTWOORDEN 64
Cdt24801
Leidende sjamaan

@Bennoid

Je MOET helemaal niets van mij. Ik heb enkel, als suggestie, medegedeeld hoe ik een gelijkaardige situatie vroeger opgelost heb, met vermelding van de nadelen ervan.

Wat je ermee doet, daar ben je volledig vrij in Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Yourt
Ervaren verkenner

En bij deze zijn we alweer een maandje verder bijna. Apple Pay zo goed als aangekondigd... da's dan toch al iets. Al is er srpake van exclusiviteit bij BNP voor een zekere periode.

Nog amper 3 weken tot eindejaarspremies, koopjesjacht feestdagen,... en op deze manier agan ze de tegenvallende verkoop van Watch 4 en de nieuwe iPads en iPhones (allemaal - al dan niet exclusief - met eSIM) niet aanzwengelen. En ook de bijhorende abonnees niet binnenhalen.

Bolkje
Aspirant verkenner

Apple Pay is nu een feit. Was gelukkig al klant bij BNP, dus dat werkt (nu nog de winkelier die het accepteerd). Echter het onderdwerp is esim. Nog steeds geen nieuws. Wordt die 2 telefoons nu echt wel beu. Het zou allemaal zo mooi kunnen zijn....

Yourt
Ervaren verkenner

Nope...iOS 12.1.1 , en op site Apple even nagekeken:

eSIM.JPG

Yourt
Ervaren verkenner

Tja... mijn iPhone 7 loopt wel erg snel leeg tegenwoordig, ook al is hij volgens de software nog gezond. Gelukkig kan ik voor het eind van het jaar nog een goedkope swap van de batterij laten uitvoeren; Als dat echt helpt (en iOS niet de oorzaak is), kan dat een optie zijn.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen