annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eSIM gaat vlot

Topic gestart op: 06-02-21 11h53

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

eSIM gaat vlot

De eSIM activeren op mijn nieuw toestel ging zeer vlot.
Jammer dat je nog altijd naar een Orange Shop moet gaan om je QR-Code.
In het begin lang getwijfeld, maar het gewone simkaartje is nu echt voor mij verleden tijd.

Het kan een gedacht zijn, maar de verbinding is precies toch beter hier. Meestal 3-4 balkjes hier op de iPhone.

Op mijn vorig toestel ( dat ik ben verloren) had ik ook geen problemen.

ps: Ik post dit enkel ter informatie en voor mensen die misschien in de toekomst overstappen naar eSIM

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dat de batterij rapper leeg is, ervaar ik (nog) niet echt. Maar ik heb enkel de E-sim en geen ander extra kaartje.

De topic over de E-sim had ik ook eens even terug gelezen ivm de simpincode.
Je moet idd eerst de sim blokkeren, dan de pukcode gebruiken en zo kan je een nieuwe simpincode instellen.

Ik had eerst 5000 gebeld voor mijn pukcode, maar die was niet juist. De juiste stond in mijn klantenzone. Met een simpincode is het toch iets veiliger.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Heb gemerkt dat de batterij ook iets sneller leeg gaat met enkel de E-sim actief. Maar het is geen grote ramp dan laden we hem iets sneller op. Dat zijn we toch gewend van iPhone. 

@Gregory  

Die test ga ik nog doen om te zien of je E-sim zo over kan zetten. Maar ik vrees er zelf voor van niet zoals de eerste keer maar ga het proberen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Heb net eens getest en het mobiele abonnement overzetten wordt niet ondersteund. 

Dat betekend dus dat Orange deze functie niet ondersteund of dat iPhone ( Apple ) deze functie nog niet ondersteund. Wel vreemd want als je op de Apple site gaat lezen vernoemen ze erin dat je het zo kan overzetten naar een nieuwe iPhone die ook E-sim ondersteund. Maar helaas is dit dus niet het geval en moet je naar de shop en een nieuwe QR code gaan halen. De iPhone herkend via je Apple ID wel dat je ergens in een iPhone een E-sim actief hebt staan. Je ziet namelijk wel je gsm nummer staan en dat je E-sim actief is als je gaat naar , voeg mobiele abonnementen toe.

Het is ook teleurstellend dat het niet gaat ondanks de belofte. Maar goed zal er zelf niet geheel wakker van liggen enkel dat men weet dat de belofte niet waar gemaakt kan worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Rest dan enkel je sim >> esim overzettingstest af te wachten @patrick2 

Dat van de batterij is ook geen goed nieuws

Thanks,

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen