annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eSIM of nieuwe simkaart aanvragen voor zelfde nummer werkt niet ?

Topic gestart op: 25-07-24 16h31

Antwoorden: 6 antwoorden

bigMODDER
Leidende verkenner

eSIM of nieuwe simkaart aanvragen voor zelfde nummer werkt niet ?

@Totem 

Heb eens vraagje,

Is het normaal dat het niet meer lukt om een eSIM te activeren via de MyOrange app? Is dit een tijdelijk probleem? Want vroeger kon dat wel???

Ook het bekomen van een nieuwe simkaart ( voor zelfde nummer ) in je klantenzone , wat vroeger wel kon werkt nu ook niet meer , zijn er hier ook tijdelijk problemen?

 

Groeten

Labels (3)
6 ANTWOORDEN 6
bigMODDER
Leidende verkenner

En wat met reserve simkaart aanvragen in je klantenzone? Die je dan kan activeren via de klantenzone op je nummer? Want die optie zie je nog wel staan in de klantenzone , al eens proberen reserve simkaart aan te vragen maar nog niets gekregen via de post , is die optie ook weg???

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bigMODDER 

Daar weet ik niks van dus je zou normaal gezien een simkaart moeten kunnen aanvragen maar daar kan ik je verder niet een duidelijk antwoord op geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen