Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-24 16h31
Antwoorden: 6 antwoorden
Heb eens vraagje,
Is het normaal dat het niet meer lukt om een eSIM te activeren via de MyOrange app? Is dit een tijdelijk probleem? Want vroeger kon dat wel???
Ook het bekomen van een nieuwe simkaart ( voor zelfde nummer ) in je klantenzone , wat vroeger wel kon werkt nu ook niet meer , zijn er hier ook tijdelijk problemen?
Groeten
Het fijt dat Orange hun dingen niet op orde heeft zegt ook genoeg over hun ... Bij een ander is dit geen probleem & zijn er pak meer beveiligen in het systeem.
@bigMODDER goedenavond, ik ben wel
@Totem niet.
Maarbij https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/e-sim/ba-p/163699/jump-to/first-unread-m... is dat vermeld geworden.
Fijne avond.
Ja dat heb ik gezien maar wat is de oorzaak dat dit niet meer werkt? Dit is terug stap achteruit ipv vooruit , dit was juist makkelijk als je van tel switcht via de app , waarom gaat dit dan nu niet meer? Is dit een tijdelijk probleem? Net als die aanvraag simkaart in klantenzone? In 1 van de laatste updates was er zelf verbetering in de Myorange app gedaan om Esim makkelijk over te zetten van 1 naar andere smartphone , snap dus niet dat dit ineens niet meer mogelijk is??
Dit is geen tijdelijk probleem maar iets wat totaal eruit gehaald is. Deze beslissing is op hogerhand genomen binnen Orange wegens bepaalde oorzaken. Dus vanaf heden gaat dit niet meer en moet je naar een Orange shop gaan.