Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-24 16h31
Antwoorden: 6 antwoorden
Heb eens vraagje,
Is het normaal dat het niet meer lukt om een eSIM te activeren via de MyOrange app? Is dit een tijdelijk probleem? Want vroeger kon dat wel???
Ook het bekomen van een nieuwe simkaart ( voor zelfde nummer ) in je klantenzone , wat vroeger wel kon werkt nu ook niet meer , zijn er hier ook tijdelijk problemen?
Groeten
En wat met reserve simkaart aanvragen in je klantenzone? Die je dan kan activeren via de klantenzone op je nummer? Want die optie zie je nog wel staan in de klantenzone , al eens proberen reserve simkaart aan te vragen maar nog niets gekregen via de post , is die optie ook weg???
Daar weet ik niks van dus je zou normaal gezien een simkaart moeten kunnen aanvragen maar daar kan ik je verder niet een duidelijk antwoord op geven.