Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-20 16h35
Antwoorden: 5 antwoorden
Goede middag
Twee dagen geleden zei een van u collegas dat mijn toestel vandaag zou aankomen en die is er niet. Ik wacht al meer dan een maand voor mijn gsm. Ik heb ook geen ordenummer gekregen. Elke medewerker van Orange die ik probeer te contacteren om dit probleem op te lossen of wel hangt af of wel zegt niets nuttigs. Ik zou so snel mogelijk een antwoord willen krijgen! Ik begrijp dat het een moeilijke periode is, maar waarom blijven jullie dan nog GSM verkopen online ?
Eens via Messenger sturen ze helpen jou daar soms echt goed. Je moet wel effe wachten op antwoord maar ze sturen nog zelfde dag terug
Orange zelf verwittigen, het beste is bellen dit gaat sneller.
Heb je de bevestiging van je bestelling en/of Track & Trace ontvangen of dat ook nog niet? Ik zie dat de telefoons via de website gewoon in voorraad zijn dus hier gaat dan toch echt iets misgelopen zijn. Ik zou zoals @patrick2 aanhaalt, even contact met de klantendienst opnemen.
@abigail_maldo beste is eens via het Webcare team contact te zoeken of de klantendienst. Zij gaan dit voor je nakijken wat er fout gegaan is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |