annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 128gb blauw webshop

Topic gestart op: 31-12-20 09h06

Antwoorden: 1 antwoord

brechttyboy
Aspirant verkenner

iPhone 12 128gb blauw webshop

Dag iedereen

Deze week zal het de derde week zijn dat ik wacht tot de status van de blauwe iPhone 12 (128gb) verandert van 'tijdelijk Onbeschikbaar' naar 'beschikbaar'. Ik ben al naar een 'fysieke' winkel geweest waar ik hem direct kon bestellen, maar daar geldt de actie 'alle accessoires -50%' niet, wat wel een aantrekkelijke promo is; zeker wanneer je weet dat de oplader niet meer bij de 12 zit. 

Ik heb ook al contact opgenomen met het call center of zij een idee hadden wanneer hij weer voorradig zou zijn, maar helaas konden ze mij daar alleen aanraden om mij in te schrijven voor de emailberichtgeving. Ik heb dit dan ook gedaan voor alle kleuren van de 12 128gb, maar ik heb echter geen mail ontvangen toen de zwarte weer beschikbaar werd. Dit is geen probleem want ik ben alleen in de blauwe geïnteresseerd, maar toch... Zijn er van jullie die dit ook meegemaakt hebben, of via via informatie wanneer de blauwe beschikbaar wordt?

 

Alvast bedankt!

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@brechttyboy  goedemorgen, van

mij deze eerst:

TagKerst.jpg

Je kan even een bericht doen via FB en dan Messenger.

Wij kunnen je daar niet bij helpen.

Jammer.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen