Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-12-20 09h06
Antwoorden: 1 antwoord
Dag iedereen
Deze week zal het de derde week zijn dat ik wacht tot de status van de blauwe iPhone 12 (128gb) verandert van 'tijdelijk Onbeschikbaar' naar 'beschikbaar'. Ik ben al naar een 'fysieke' winkel geweest waar ik hem direct kon bestellen, maar daar geldt de actie 'alle accessoires -50%' niet, wat wel een aantrekkelijke promo is; zeker wanneer je weet dat de oplader niet meer bij de 12 zit.
Ik heb ook al contact opgenomen met het call center of zij een idee hadden wanneer hij weer voorradig zou zijn, maar helaas konden ze mij daar alleen aanraden om mij in te schrijven voor de emailberichtgeving. Ik heb dit dan ook gedaan voor alle kleuren van de 12 128gb, maar ik heb echter geen mail ontvangen toen de zwarte weer beschikbaar werd. Dit is geen probleem want ik ben alleen in de blauwe geïnteresseerd, maar toch... Zijn er van jullie die dit ook meegemaakt hebben, of via via informatie wanneer de blauwe beschikbaar wordt?
Alvast bedankt!
@brechttyboy goedemorgen, van
mij deze eerst:
Je kan even een bericht doen via FB en dan Messenger.
Wij kunnen je daar niet bij helpen.
Jammer.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.